Driftstörning faktura-hantering för Telias epost-kunder

Igår, 2 februari, skickades fakturorna ut för månadsavgiften. Observera att betaldatumet är satt till slutet av februari, enligt det nya förslag på debiteringslängd som finns i årsmöteshandlingarna.

Det visade sig senare att fakturorna inte gått fram till alla medlemmar.

Har idag varit i kontakt med supporten hos SpeedLedger och de informerar om att det är just epostkonton hos Telia (@telia.com) som inte nås av fakturor just nu.

De medlemmar som har telia-adresser kommer att få fakturan utdelad på papper denna månad, i väntan på att problemen får en lösning.

Alla andra bör ha fått sin faktura för februari igår, hör av er till kassören om du inte fått någon.

Kolla även i skräppostmappen om den ligger där. Hur man undviker att få fakturor i skräpposten har vi beskrivit tidigare: Betrodd avsändare för epostfakturor

 

Uppdatering: Problemet är eventuellt löst, så de som idag fått fakturan på papper kan även ha fått samma faktura via epost.